HTML

Tomi blogja

A blog átmenetileg vagy talán egy kicsivel tovább is szünetel, addig is lehet nézegetni a korábbi bejegyzéseket - Szubjetív élmények és gondolatok, események és láncolatok elsősorban keresztyén szemmel, másodsorban családos szemmel, harmadsorban magyarként. Ezek az én élményeim és észrevételeim a világról ezért nincs komment, viszont levelet tudsz írni! Ha ritkábbak a bejegyzések nem kell megíjedni, térj vissza pár nap múlva!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Feedek

A kismama-kimenő mérlege – a Városmisszió margójára

2007.09.27. 12:00 Enci

Enci beszámolója a városmissziós élményeiről:

Jelenlegi „kenyéradóm, főnököm" (a 2 hónapos Emese) elengedett egy fél munkanapra. Nagylelkűségét az is elősegítette, hogy nagyon jó helyettesítőt találtam magam helyett, az egészen kiváló apukáját. Kismamaként, így az első időkben -amikor egy baba nagyjából 3 óránként eszik- nagy lehetőség egy ilyen kimenő jól akartam kihasználni.

Nagyon vágytam arra, hogy kis kóstolót kaphassak a Városmisszió színes programjaiból és atmoszférájából. Elmentem hát a Gospel programsorozat szombat délutáni eseményeire. Levente Péter és Gryllusz Vilmos műsorait láttam, hallottam, ami már önmagában is nagy élmény, de ami még jobban esett, látni azt a sok családot ücsörögni, jönni-menni a szép őszi napsütéses délutánon. Egyházam kitett magáért úgy érzem ezen a héten és én csak remélem, hogy lesz még hasonló megmozdulásunk.
Nagyon jó ötletnek tűnt a „Meghallgat-lak" és az imádkozó sátor is. Egészen átjárt azaz érzés, hogy a városnak lelki értelemben van még jövője, vannak benne tartalékok. Nagyon derűs szívvel tartottam haza, szatyromban egy Emesének dedikáltatott Gryllus kottáskönyvvel, amikor a HÉV-re -éppen az utolsó megállóm előtt- felszállt három fiatalember és leülve elkezdték pulcsijukból, dzsekijük kiszakított béléséből kiszedegetni a frissen lopott drogéria holmit. Nem kis mennyiséget, egészen elképesztő, hogy mennyi minden került elő a bugyrokból. Közben fennhangon, büszkén azt is kitárgyalták, hogy kinek hogy ment. Nem sokáig hagyták, hogy elmerüljek derűs gondolataimban. A világban ahol ott a jó, ott azonnal megjelenik a rossz is.

komment

Címkék: örömhír

süti beállítások módosítása