HTML

Tomi blogja

A blog átmenetileg vagy talán egy kicsivel tovább is szünetel, addig is lehet nézegetni a korábbi bejegyzéseket - Szubjetív élmények és gondolatok, események és láncolatok elsősorban keresztyén szemmel, másodsorban családos szemmel, harmadsorban magyarként. Ezek az én élményeim és észrevételeim a világról ezért nincs komment, viszont levelet tudsz írni! Ha ritkábbak a bejegyzések nem kell megíjedni, térj vissza pár nap múlva!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedek

Karácsony előtti meglepetések

2007.12.16. 10:30 Plenni

Megleptem magam így karácsony előtt (az ünneppel semmilyen szinten sem összefüggésben) pár könyvvel. Nem igazán tudatosan, inkább véletlenül botlottam ebbe a pár remekműbe:
1. Férdi és Béni azt hiszem mindenki gyerekkori kedvence. Így felnőtt fejjel nem bírtam otthagyni a Bookline-on mindössze 1000 Ft-ért. Ráadásul a képes mesekönyv Romhányi eredeti rímfaragványaival van összeszerkesztve!
2. Az Uj Sallustius 1907-ből a méltán híres Borsszem Jankó folyóirat különszáma. Ez a kisméretű füzetecske, a történelmi múltba és Catilina történetébe helyezi vissza a kor politikájának és közéletének eseményeit, gondolkodását vaskosan szatirikus módon. Mindössze két kötetet élt meg a sorozat. A másik kötet Anonymus "írását írja át". 2000 Ft volt a Központi Antikváriumban. Lecsaptam rá. Íme egy kis ízelítő a bevezetőből: "Lucius Sergius Catilina rendkívüli képességekkel és tetemes adottságokkal megáldott római hazafi volt. Mi sem természetesebb tehát, mint, hogy életét és képességeit a közügyeknek szentelé..."
3. Varázsecset. A könyv alcíme: A megtévesztés művészete. Sajnos annyira vastagon szedve szerepel benne a ©, hogy nem mertem több képet feltenni. Kép nélkül részleteket írni nincs értelme. Jellemzése egy szó: zseniális.

komment

Címkék: műértő lyukasóra

süti beállítások módosítása