HTML

Tomi blogja

A blog átmenetileg vagy talán egy kicsivel tovább is szünetel, addig is lehet nézegetni a korábbi bejegyzéseket - Szubjetív élmények és gondolatok, események és láncolatok elsősorban keresztyén szemmel, másodsorban családos szemmel, harmadsorban magyarként. Ezek az én élményeim és észrevételeim a világról ezért nincs komment, viszont levelet tudsz írni! Ha ritkábbak a bejegyzések nem kell megíjedni, térj vissza pár nap múlva!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedek

A keresztelő

2007.10.21. 12:00 Plenni

"Jézus hozzájuk lépett és így szólt: Nekem adatott minden hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig." (Mt 28,18-20)

-Akarjátok-e, hogy gyermeketek a keresztség által az Atya-, Fiú-, Szentlélek Isten szövetségébe, a keresztyén anyaszentegyházba befogadtassék?
-Akarjuk
-Ígéritek-e, fogadjátok-e, hogy gyermeketeket úgy nevelitek és neveltetitek, hogy ha majd felnő, a konfirmáció alkalmával ő maga önként tegyen vallást a Szentháromság Istenbe vetett hitéről a gyülekezet előtt?
-Ígérjük és fogadjuk

"Emese, Réka keresztellek én Téged az Atyának, a Fiúnak és a Szentlélek Istennek nevében, Ámen"
(A református keresztelő fogadalomtétele a szülők és keresztszülők részére és  a keresztség kiszolgáltatása)

Megáldjon téged az Isten / A Sionról kegyelmesen, / Ki teremtette az eget / A földet és mindeneket. (134. zsoltár, 3 versszak)




A képeken Bea, mint keresztmama és mi Tiborral (lelkész) és természetesen a kis megkeresztelt. (Emese végig nagyon ügyesen viselkedett. Nem sírt, még a keresztelés alatt sem! Nagyon büszkék vagyunk rá!)
Ezúton is köszönjük Mindenkinek, elsősorban a családnak, barátoknak és a gyülekezet egészének, hogy velünk együtt ünnepeltek és részesei, tanúi voltak Emese keresztelőjének.


A képeket köszönjük Mesinek, Emese druszájának.

komment

Címkék: örömhír családi lap

süti beállítások módosítása