HTML

Tomi blogja

A blog átmenetileg vagy talán egy kicsivel tovább is szünetel, addig is lehet nézegetni a korábbi bejegyzéseket - Szubjetív élmények és gondolatok, események és láncolatok elsősorban keresztyén szemmel, másodsorban családos szemmel, harmadsorban magyarként. Ezek az én élményeim és észrevételeim a világról ezért nincs komment, viszont levelet tudsz írni! Ha ritkábbak a bejegyzések nem kell megíjedni, térj vissza pár nap múlva!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedek

10 könyv amit olvasnod kell...

2007.02.20. 16:00 Plenni

Sorra jelennek meg a különböző témákban a legjobb filmeket, zeneszámokat, könyveket felsoroló, többnyire nagyon szubjektív (bár kiállításukban objektívnek tűnő) listák könyvformátumban. Veszik és viszik is ezeket rendesen.
Vajon mi lenne az én 10-es listám, mondjuk: könyvből!?
No lássuk! (a sorrend csak az ábécét követi és teljesen szubjektív, többnyire olyan címeket tartalmaz, amelyek fontosak, egyediek és érdekesek voltak számomra, amelyeket akár 15 éve olvastam, akár tegnap, de részemmé váltak, hatottak rám., gyermekként vagy felnőttként):

Gárdonyi Géza: A láthatatlan ember
Jules Verne: A makacs Keraban
Friedrich Dürrenmatt: A nagy Romulus
James Clavell: A Sógun
Adrian Plass: Egy kegyes kétbalkezes naplója
J.K. Rowling: Harry Potter sorozat
Mikszáth Kálmán: Két választás Magyarországon
Rejtő Jenő: Piszkos Fred sorozat
Henryk Sienkiewicz: Quo Vadis
Szent Biblia
Markovits Rodion: Szibériai garnizon


A képen is szereplő "1001 film amit látnod kell, mielőtt meghalsz" c. könyvvel kapcsolatban volt egy morbid történetem. Egy ügyfelünk keresett meg telefonon, hogy a kollegájának a könyváruházi regisztrációját töröljük, mert sajnálatosan a múlt héten elhunyt. Kikerestem adatbázisunkban és töröltem az adatait. Azért még belepislantottam, mit rendelt utoljára. A halála előtt két héttel még átvett tőlünk egy könyvrendelést: "1001 film, amit látnod kell, mielőtt meghalsz".
Memento mori...

komment

Címkék: teszt lyukasóra munkavédelem

süti beállítások módosítása