HTML

Tomi blogja

A blog átmenetileg vagy talán egy kicsivel tovább is szünetel, addig is lehet nézegetni a korábbi bejegyzéseket - Szubjetív élmények és gondolatok, események és láncolatok elsősorban keresztyén szemmel, másodsorban családos szemmel, harmadsorban magyarként. Ezek az én élményeim és észrevételeim a világról ezért nincs komment, viszont levelet tudsz írni! Ha ritkábbak a bejegyzések nem kell megíjedni, térj vissza pár nap múlva!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feedek

A legszebb társasjáték amit eddig láttam

2007.09.05. 18:00 Plenni

Bentjártam a Honterus Antikváriumban. Szeptemberi árverésükön egy gyönyörű társasjátékot is aukcionálnak. Kőnyomatos kép van magán a dobozon és a hat darab játéktáblán is (kontinensenként egy). Megdöbbentően újszerű állapotban van az 1890-es kiadású táblás játék (még a dobozon lévő "rézcsatt is tökéletes állapotban van). A doboz a táblákon kívül játékkártyákat is tartalmaz, amelyek szintén nagyon szépek és alaposan kidolgozottak. Színes állatképeket ábrázolnak. Csak ültem és néztem. Lenyűgöző. Kár, hogy a kikiálltási ára 40.000 Ft és várhatóan a leütési ára mégtöbb lesz. És ne feledkezzünk meg a +15% jutalékról sem! Szóval valószínűleg először és utoljára láttam életemben az eddigi leggyönyörűbb kiállítású társasjátékot.
257. tétel
RÖPTÉBEN A VILÁG KÖRÜL - TÁRSASJÁTÉK 1890-BŐL.
A társasjáték összesen 6 színes, lith. táblát és 118 színes, illusztrált kérdés-kártyát tartalmaz. A földrészeket ábrázoló táblák mérete 36,5 x 30 cm., a színes kártyák mérete 8,8 x 5,5 cm. A táblák és a kártyák eredeti színes, illsuztrált, fémcsattal záródó dobozukban. Rendkívül dekoratív.
40.000,-

komment

Címkék: pajtás műértő

süti beállítások módosítása